teisipäev, 9. juuni 2015

Eelmine nädal ja nädalavahetus


Eelmine nädal oli kuidagi väga hea, et tõsi olla. Õues lõõmas 30 kraadine soojus, koolis jäid pidevalt tunnid mul ära ja nii saigi mõned päevad nädala sees koju jääda. Hostisa oli eelmisel nädalal ka reisil. Nimelt ta hobiks on mootorrattaga sõitmine ja siis ta käiski koos sõpradega Itaalias ringi sõitmas terve eelmise nädala, 2000 km ringis olevat sõidukilomeetreid tulnud. Ta ise jäi väga rahule.

Aga kuna siin on ka ikka juuni selline juba kooli lõpupoolne aeg siis nad kirjutavad igast teste ja eksameid siin veel. Ning eelmine nädal olidki 10ndatel klassidel mingid kirjutised kus siis rohkem õpetajaid juures peab viibima ja nii meil ka tunnid ära jäid. Muidugi on mul siin lihtsam tunde ära jätta ka kui kohalikel, nt kui mul on ühel päeval 5 tundi ausfall ja siis kaks tundi oleks tundi siis muidugi ma ei viitsi selle pärast kooli tagasi minna. Praegusel nädalal jäävad mu kõik vene keeleld ära sest 6.klassis projektide nädal ja siis lihtsalt ei toimu tunde. Minu koolis käimine on siis úldse eraldi natukene stressi tekitav teema. Kuna mu tunniplaan ei klapi üldse 11. klassidega. Sest vahepeal on tund väikeste saksa keeles ja siis väikeste vene keel ja siis jälle oma klassiga ja siis lihtsalt jääb tund ära ja mul iga päev üllatus kui kooli lähen. Koolis rutiini ei ole ammu kohanud. Ma mingeid töid ei ole ka enam ammu kaasa viitsinud kirjutada, sest enamjaolt alati nad kirjutavad kaks tundi tööd aga siis ma pean nt teise tunni ajal minema saksa või vene tundi koos väikestega. Kodutöid kui teen siis ainult vene keeles. Маня зовут Юханна. Я говопю нормално по русски.

Õnneks veel ainult 2 pool nädalat siin koolis. Aga kahju sest siis saab ka aeg peres otsa. Mehiko õega on klapp ka okei, tore tüdruk on. Ta on tegelt pool sakslane, ta isa on mehiklane. Nädalavahetusel käisimegi koos ões Sandraga ühel grillimisel Elbe jõe kaldal, lihtsalt oled ja naudid hetke ja viskad pilku Dresdenile, ning mõistad kui võrratusse linna sa ikka sattunud oled. Aga Dresden on selline rahulikuma õhkkonnaga linn, elanikke kõigest pool miljonit, sama nagu Bremen.





Kodukene


Mulle meeldivad siinsed tänavad
Kodutänav, vasakul aed näha

Mu poose kuningas siin

Minu aken teine korrus vasakul



Grillimisel

Tänud, heale ilmale
Anaga


See pilt ei anna päriselu vaadet edasi kahjuks :(



Õed koos




Päikest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar