laupäev, 15. november 2014

Vana maja

Tere!

Teate ma sain teada, et ma elan väga iidses majas, see on 110 aastat vana, valminud 1904. aastal. Vau, või mis, hakkas ükskord huvitama, et kui vana see maja tegelikult on. Sest see ei näe selline välja, et keegi võtaks ennast kokku ja teeks meelega omale nii suure maja ja nii kõrgete lagedega ja kõik see milline see maja on. Aias on kaks puud ka nii vanad, üks on see tamm..



Tänav rongijaamast koju

 Eelmine koolinädal oli väga igav, aga lühemate päevadega. Kahel hommikul jäid kaks esimest tundi ära, see tähendab, et siis saan 2 tundi kauem magada. See kaks tundi toob päeva algusele totaalse erinevuse, 6.30 ärgates, olen unine ja üldse mitte motiveeritud kooliks. Aga 8.30 ärgates, täitsa nagu tahaks kooli minna. Siis ühel päeval oli mingi karneval koolis, üle Saksamaa on 11.11 alati mingi karneval, loomakostüümid ja niisama mingid tegelased jooksid koolis ringi. Siis olid klassid ümber korraldatud ja ühes 5. klassi saksa keeles polnud meile pinki, siis õpetaja ütles, et võtke paus, tore.

Koolis ma joonistan, või siis kirjutan tahvlilt maha. Aga kui õpetaja räägib pole ma ikka veel suuteline seda vihikusse kirjutama. Bioloogias on mul tunne, et olen Hiinas ja lülitan ennast täiesti välja, õpetaja ainult räägib ja kui on smart tahvlile kirjutatud, siis see näeb nii halb välja et ma lihtsalt loobun. Selleks tunniks on mul joonistusprojekt mõeldud, lihtsalt kirtseldan vihikusse, vähemalt on mul tegevust. Aga kaua enam ei viitsi joonistada, tahaks raamatut lugeda, aga ma näen nii kohaliku moodi välja, et õpetajad võtavad mind teistega võrdväärselt.(aravan kui tegemist oleks aasia rahvaga siis lastakse tal rohkem minegid mid asju teha, et kui ta üldse mitte aru ei saa) Tegelikult ma teen seda kõike asutusest teiste vastu, väga ülbe oleks hakata oma joru tunnis ajama, ja ma ju tegelikult päris mõistmatus keskkonnas siiski ei ole. 

Keelest siiski tahan juba kõike aru saada! Inimesed teevad nalja, ma ei saa ju aru :( tahan ka tunnis grupitöödes aidata ja näidata et ma oskan ka midagi teha. Ma lihtsalt olen, kardan, et inimestel viskab varsti üle juba. Igapäevane suhtlustasand on omandatud igal juhul. Ajavormid ja mitmusekõnevorm võiks selgemaks saada. Aega ju on! Küll ta tuleb.


Inglise keel, ainuke tund kus mu kõnevõime reaalselt ära kaob,
kõik kolm keelt lähevad segamini

Muidu juba hakkab lähenema jõuluaeg, tegevustegraafik tiheneb. Peaaegu igal nädalavahetusel on meil midagi. Juba hakkab jõuluasju kogunema.
Aa, 19. november on siin vaba päev, siis me küpsetame terve päeva mingeid jõuluküpsiseid. Võisime sõbrannasid ka külla siis kutsuda :) 


Mu mets/park



Ma ei ole üldse jutukas, mulle tundub. Mis te teada tahaksite?

Olge vahvad!
Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar