pühapäev, 25. jaanuar 2015

Saksa muusika

Hei!

Oma nädalavahetuselt tagasi sõites autos raadiost laule kuuldes hakkasin mõtlema, et ma ei olegi teiega neid jaganud. Tutvustan teile ühte saksa lauljat, kes minu meelest laulab ilusti ja laulud ise meeldivad ka mulle. Ta laulab rahulikult ja selle eeldusel saan ma ka sõnadest aru. Telekast on vahest tulnud väga õudseid saksa keelseid sõnu räuskavaid lugusid, meloodia on halb ja sõnadest vist kohalikud ka aru ei saaks. Aga minu kõrvale teeb pai Andreas Bourani.



Siis siin kohalik hitt on juba pikka aega olnud ühe särava naisartisti lugu. Helene Fischer on venepäritolu saksa meelelahutaja, telekast tuleb vahest ta omanimeline teleshow kus ta enamasti laulab koos teiste saksa tuntud lauljatega kolmandate maailmatuntud lauljate laule järgi. Igaljuhul Atemlos durch die Nacht on selle tema suure hiti nimi, mis üheltki saksa peolt praegusel ajal ei puudu. Laulupelkiri eesti keeles on midagi sellist, hingetult läbi öö. Atem on hingama ja los on lahti laskma, ma arvan et hingeltult on parem kui hingamata :D  Aasta tagasi ma ei arvanud, et saksa keelsed laulud ka huvitavad võiksid olla, aga asi võis ka suures osas olla selles, et ma midagi aru ei saanud. Eks kuulake ja otsustage ise. Lisan veel mõned pildid ka nädalavahetusest. 







Hostemaga
Schöeneck - 10 km Tšehhi piirist

Lumemasinad olid oma tööd hästi teinud

Johanna hambakirurgide gängis
Bye bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar