pühapäev, 12. aprill 2015

Kevadvaheaeg: Prag, Bremen

Tsauu!

Ma ei oska lihavõtted + vaheaeg sõna kirjutada. Lihavõttevaheaeg, lihavõttetevaheaeg, lihavõttete vaheaeg? No kevadvaheaeg ühesõnaga on Saksamaal päris pikalt. Mõnes liidumaas 2,5 nädalatmõnes ainult 1,5  ja nii. Mul oli 1,5 nädalat. Siis kohe vaheaja esimesel päeval sõitsin Prahasse, Prahhasse? Koos kahe sõbrannaga koolist, sinna buss sõitis ainult 2 tundi, hea hinnaga isegi.
Varem ma ei tundunud et mu eesti keelega niivõrd probleeme võib olla, aga kui ikka inimestega nii tihti ei suhtle siis hakkava asjad ununema küll juba. Aga vaheaja juurde tagasi.
Ma taaskord panen hunniku pilte ja siis need on teile palju huvitavamad, natukene panen mõne märkuse ka ehk juurde.













John Lennon Wall Prahas



Rõõmustasin eesti keelt nähes


Prahas jah oli lahe ja tore, linn on ikka siuke tavaline vana linn, olid lahedad vana arhitektuuriga hooned.

Aga siis mul olid siin lihavõtted, siis olin perega kodus, otsisime aiast kinke ja käisime brunchil. Ja siis esmaspäeval tuli Alina mu juurde, ta elab 2 tunni kaugusel. Ja teisipäeval 7.30 sõitsime kahekesi Bremenisse Kerstile küll. Kersti ka eesti võp, Kersti blogi siin. Tegime igast lahedaid asju, mida ikka noored teevad, ja nautisime vaheaega ja käsime Bowlingus ja Ahhaa sarnases keskuses ja diskol ja kinos ja linnapeal. Väga palju jõudsime teha, eks pildid ise räägivad taaskord teile.
Väga tore oli, et Kersti meid niimoodi vastu võttis. Me kumbki Alinaga teda ennem ei tundnud, õnneks rõõm teisi eestlasi kohata ei tekitanud mingeid awkward olukordi. Tänks Kersti, et meid majutasid <3



7.30 +12 tundi

Õnnetus mis jättis meid järgmisest bussist teel Bremeni maha

Kersti ja tool


Kevad 
Eesti gäng ja üksik Rumeenlane
Rumeenlane
Ässad mängivad
Eestit, Rumeeniat, Soomet ja Saksat
Mingi lihavõtete laat oli nagu



Ei mitte iial rohkem, halb tunne oli

Bremen

Bremeni linna moosekandid



Kersti seletas, et kui juhtub et kuju enam Bremenis pole, siis
vist tuleks linnas sõda. Rahukuju?





peaaegu 20 kraadi



Sken naiste uute kingadega


Hannover, sealt sõitsime koju bussidega laupäeval

scary house üritas olla

Fast and Furious


Döner döner döner


"Teeme sellega ka pilti, on vist ka oluline"



Rong see sõitis...

Nii hea oli lihtsalt olla, õnnelik



Heh, teate mis, 2,5 kuud on juuli alguseni. Bremenis mõtlesime ikka et oi, kuidas juba nii palju on oldud. Ei teagi mis tunded on. Tahaks nagu siin veel olla aga koolis ei tahaks käia siin, tahaks veel ringi sõita, aga no jah. Vaheajad on nüüdseks läbi. Mais tuleb neid pikki nädalavahetusi, ehk see annab lootust veel kuskile sõita.

Saadan teile palju päikest! :)
Johanna

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Tead kui kade ma olen? Mulle on vist Argentiina, Paraguay ja Uruguay Eestlased lähemal, kui Brasiilias Kaisa, 2000km meil vahet. Pole 8,5 kuud ühtegi Eestlast näinud :D

    VastaKustuta