pühapäev, 10. mai 2015

Kevadele vastu

Hei hei!
 mul ikka jätkuvalt läheb hästi. Kevad on siin juba pikemat aega viibinud, ilmad hakkavad pigem suve juba meenutama. Siin kui kõik puud õitsevad on väga ilus. Päike mõnus soe ja üldse siin elu üle kurta ei saa. Ma olen jah vähekene kaotanud oma motivatsiooni siia kirjutamiseks. Iseenesest oleks teiega midagi jagada küll. Mõtlesin, et räägiks natuke sellistest Saksa asjadest mis mulle siin silma on jäänud. Minul ikka endal siin jätkub piisavalt veel tegevusi. Maikuu ongi kätte jõudnud, ning jah eriti me peres kõva häälega mu ära sõidust kõnelda ei taha. Mis selline suurem uudis veel. Et juuni alguses tuleb Ana Mehikkost Saksamaale 6 nädalaks praktikale. Ta elab siis meie juures ja see rõõmustab mind nii väga, et juba tundma õppida oma 5-ndat õde. :) see on lahe tunne, et pool maailma on õdesid veel täis, ülilahe. Ta õpib kokandust. Ta siin vahetusaastal nagu hakkas toidu valmistamisest huvituma, lahe et nüüd ka seda juba õpib.

Aprillikuu pildis 
Magnoolia, imeilusasti õitses nädal tagasi


Loomapoes nelikud müügis


Tänavad mu külas




Siin mõned imelikud majad kaa


Minu lemmikud sõbrad siin


IMELINE


Lahe Damian


Lydiaga Kauflandis hängimas :D


Star wars ja keegi muu


Käisime Saksamaa meistrivõistluste finaali naiste võrkpallis vaatamas


Oli väga põnev ja pingeline mäng, igav ei hakanud üldse


Dresden vs. Stuttgard 3:2


See mu koolimaja, 7 min jalgsi


Volbriööl põletasime omi kuuski


Olen tädi sellele armsale Idale :)


Lihtsalt kui kõik õitseb tuleb pildistada
Ma tahan kindlasti kohe varsti veel korra kirjutada ja pilte panna, see nädal tuleb lühike nädal ka kuna siin mingi kevadpühad siis mul aega ka ;)
Olge muhedad!
JJ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar