laupäev, 31. mai 2014

Kahe kuu pärast

Terekest!

Ongi läbi saanud minu esimene gümnaasiumiaasta. See oli huvitav, vahetevahel raske, tutvuste rohke, ennast arendav. Ja muidugi ei puudunud tervest sellest kooliaastast ootusärevus. Oodata oli nii palju: teadet stipendiumi kohta, pere kohta, toetajate kohta, vahetusaasta kohta üldiselt, oodata suve, mis nüüd ongi alanud!
Saan alustada oma teguderohke suvega Eestis, mis kestab ei rohkem ega vähem kui 8 nädalat.
Eelmises postituses rääkisin, et mulle on leitud pere. Oh, ma olen nii õnnelik, nad tunduvad väga lahedad olevat. Ema praegu käis USAs oma endise vahetustütre ülikooli lõpetamisel, minu meelest on see tohutult kena žest. Ja mul on nüüd niii palju õdesid, ma olen väga elevil, ma ei oskagi midagi praegu loota ega eeldada, et kuidas on elada õega. Tähendab, samal ajal elab seal peres veel ainult üks tüdruk, aga endised vahetusõpilased on ju põhimõtteliselt siis ka minu õed :) Ja praegu olengi suhelnud oma nö. "päris õega" (elab samal ajal minuga seal) tema nimi on Marion. Ja teiste õdedega, kes hetkel selle pere juures on Vanessa ja Morgane. Nad on nii armsad ja hoolivad. Vanessa rääkis kuidas tema, ema ja Morgane minu ja Marioni valisid. Nad olid natukene lohakad ja minu failidele läks kohvi peale, siis see oli justkui märk. Emaga ma veel korralikku vestlust pidada ei ole saanud, ta asjatab kuskil veel praegu ringi, aga ta küsis mu telefoni nr., seega varsti tuleb kõne, kus ma kaotan oma võime rääkida ja oskan ainult häälikuid vastu anda :D Mu õed ütlesid, et ma ei pea üldse muretsema keele pärast, see 2-3 kuuga on juba selge, aga see oli nende vaatenurgast, kes ei olnud varem saksa keelt üldse õppinud. Mul läheb see rutem ma usun :)
Ühel laupäeval sain Tartus kokku mõndade teiste tulevaste vahetusõpilastega, neist kellelegi ei ole veel pere leitud. Ja seal oli üks poiss, kes sõidab ka Saksamaale. Tema läheb keelelaagriga, mis kestab 2 nädalat. Aga huvitav on see, et me sõidame Eestist ära sama lennuga, ehk siis mida Johanna 2 nädalat seal teeb? :D Elame näeme, ütlen ma sellepeale.
Teate mis veel on naljakas, mu kool asub taaskord kodule väga lähedal, see sobib nagu valatult, 7-8 min jalgsi kõndimist. Ma olen ju sellega harjunud.
Ma vist ei olegi rääkinud mis selline seiklus maksab, ei ole teps mitte odav, 6015 eurot. See ja kõikide teiste maade hinnad on YFU kodulehel üleval ka. Puudu on veel 1400 eurot, aega on 10. juulini, igal juhul mulle piisavalt, et see raha kokku saada. Nüüd juunikuu lõpus tuleb ELO, jee :) Ma arvan, et järgmine postitus selle kohta tulebki, kui enne midagi vahvat edastada ei ole.
Sain õelt pildi meie koertest, oh üllatust neid on hoopis kaks :)


Abi und Damian 

Bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar