pühapäev, 11. mai 2014

Mulle leiti pere

Tsauuu!

Ma olen rõõmus, olge teie kaa :) 
Mulle on leitud pere, kelle juures ma elama hakkan. Ma arvasin, et sellega läheb palju kauem aega, ma ei olnud muretsema hakanudki ega midagi, aga siis ühel päeval tuli meilile kiri "Võimalik vahetuspere".
See hetk, ma olin hämmingus, et tõesti nüüd ongi nii, et kõik on peaaegu valmis, et minna. Oli räägitud, et see võib väga kaua aega võtta, võimalik, et isegi juulini. Mina olingi sellega arvestanud, et ei ole vaja muretseda, pereta ma ei jää. Ja siis tuli see nii, et ma ei olnud oma pead vaevamagi jõudnud hakata. Väga vahva, väga hea, et nii on.
Elama hakkan Ida-Saksamaal Dresdeni linna lähistel, nii nagu praegu Puurmani ja Tartu vahe on. Ehk siis Tartu on Dresden ja Puurmani on Großröhrsdorf. Dresdenist Prahase on umbes 140 km. Üsna piiri lähedal elan. Perekond tundub väga lahe olevat, väike, aga aktiivne.
Peres on isa-Editor, IT-coach , ema-doctor ja poeg-välja kolinud. Nad on olnud pereks 15nele vahetusõpilasele ja võtavad iga aasta 2 õpilast. Jah, ka sel korral. Lisaks  minule on veel üks vahetusõpilane. Ma saan omale õe, kes üllatus-üllatus tuleb Šveitsist :D Ta on minuga sama vana, räägib emakeelena prantsuse keelt, õppinud saksa ja inglise keelt nagu mina. Mis siis veel, perel on olnud ka üks Eesti tüdruk, temaga olen facebookis ühendust võtnud ja temaga rääkides sain kinnitust, et see on hea pere. Pere huvialadeks on aiandus, suusatamine ja matkamine. Oh, ja neil on koer! See teeb mind eriti õnnelikuks, ma igatsen nii väga majapidamises koera. 
Tschüss-goodbye-до свидания-au revoir! Saksa-inglise-vene-prantsuse keelt kõnelevad nad :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar