teisipäev, 23. detsember 2014

Fotod

HEI!
 JÕULUD KOHE KÄES, MUL EI OLE MINGIT JÕULUTUNNET. ME SÖÖME HOMME KARTULISALATIT JA ALLES 25. JA 26. ALGAB SUUR SÖÖMING. MA KIRJUTAN UUESTI ENNE AASTA VAHETUST! 

Meie see jõulutäht, muidu ripub õues, aga midagi
on katki ja siis see kukub alla vahest tugeva tuulega

Võid terve puu nii ära kaunistada kui tahad

Või hoopis nendega





Vaatasin hostemaga vene lastefilmi 

Mu šokolaadikomme täis advendikalender

Oli õpetajad vs õpilased turniir
12. klass võitis

Õpetajad rohelises

Viimane jõululaada külastus oli
Frauenkirche

Mingi söögikas mu kodu lähedal, pole külastanud

Mulle meeldib, et siin paljud tänavad munakivi
Lidl on ka üks toidupood

Koolitee

Jõulupuu kaunistamine alaku

Berliinis 

Tegin mikroskoopiga hindelist tööd

Kuusk sai ehitud

Kõik on väsinud

Aga puu sai ilus, mõned sajad kuulid ma arvan :D
600 tunduks ikka liigapalju

Keemias jõuluistumine

Tüdrukuteõhtul
Johanna-Sophie-Johanna

Olin usin

Jalutasin poodi

Mina valisin meie kuuse

Tuli tore jõulusoov postiga

Berliinis

Vali aga sobiv välja ja osta ära

Küpsetasime tüdrukutega

Tihti on jõulupuuks siin see, ma arvan, et on tegemist nuluga

Berliini suurim kaubanduskeskus
Kaufhaus des Westens

Mahtusin isegi kuulile, suur kuul oli

Valmistasin ükskord tervislikku toitu



Olin seal esmaspäeval hostemaga tüdrukutepäeval,
shoppasime ta õele kuuseehteid

Berliin

Armas tüdruk käis kuuske kaasas valimas

Taga kaugel näha kindlust, mingi kuningas oli oma
naist seal kinni hoidnud

Puu pakitakse ära ka
ILUSAID JÕULUPÜHI!
JOHANNA

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar