pühapäev, 14. detsember 2014

Kiirfotoülevaade

Hei teie!

Mul on tegelikult palju kirjutada, aga ma kogun hoogu. Mul oli vahepeal jõulukohtumine teiste vahetusõpilastega, siis toimus meie perekonna koosseisus muudatusi, saatsin tundmatu argentiinlase tagasi tema kodumaale, käisin steptantsu MMi finaali vaatamas, sain eestlasega kokku, külastasin jõululaatasid ja ühesõnaga tegemist on olnud. 
Panin praegu pilte hulgaga, 



580. Dresdner Striezelmarkt

Lebos

Ülimalt lebos
Abi oskab uksi avada ja seetõttu tal on võimalus ise diivanile magama minna,
aga see ei ole hea 

Tüüpilised Saksa jõuludekoratsioonid.
Kujukese sisse saab viiruki panna ja siis suust tuleb see lõhn

Ühel päeval oli ka miinuses, siis lootsin, et talv on saaunud
Tegelikkuses on nüüd jälle vihmane ja nõme ilm

7.30 kui saab teada, et kahte eimest tundi pole, pilt ja siis koju minek

Käisin steptantsu MMi finaali ka vaatamas, Inglismaa võitis

   šveitsi juust otse šveitsist, jubedalt haises

Traditsioonilised jõululaternad 

Dresden

Grossröhrsdorf

Šveitsi tiim tegi midagi kahtlast, aga erinevat - kellele meeldivad klounid?

Koolisöökla, kuhu ma tihti ei eksi

Dresdeni au ja uhkus - Frauenkirche

Selle aia taha tulevad teie saadetud pakid

Südamega apelsinid pidid parmini maitsema

Koolikoridor - koolimaja on väga kaasaegne

Tore on teada, et ma pole kogu oma külalinna ära avastanud
Aga jah, selliseid tänavaid on siin palju, munakivi

Dresdenis jõululaadal
See on samuti traditsiooniline Saksa jõuludekoratsioon, mu kodu on pisikesi täis

Weihnachtsmarkt

Uus osa on vanaaegsele majale juurde ehitatud

Sakslased naudivad väga nende jõululaatasid

Ma nägin juba jõulumeest

Peagi kohe-kohe kirjutan!
Tschüss!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar