esmaspäev, 1. detsember 2014

Detsembrikuu on alanud

Tere armsad lugejad ja jälgijad!

Ülehomme saab 4 kuud täis ja see tähendab ainult, et jõulud on peagi käes :)
Seekord jagan teile palju pilte ja vähe juttu, mõnikord on nii ju ka tore. Minu majas on jõulud väga teemas ja hostemale on see lemmikaeg aastas. Kogu maja on otsast lõpuni jõuluasjadega üle külvatud, tuleb ainult vaadata, et midagi ära ei lõhu (ma olen rõõmus, et meil kaks koera, igal ajal saab neid süüdistada). Meil on isegi kuusk juba toas, megasuur. See ulatub oma tipuga teisele korrusele, see on ära ka kaunistatud juba, aga jõulumeeleolu hakkan kunagi hiljem rohkem looma siia. 
Jah, muidu ikka kulgeb siin kuidagi. Vanemad sisustavad iseseisvalt usinalt meie vabaaega(nädalavahetusi), kuna nädalasees nad töötavad kaua ja me oleme iseseisvalt  kodus. Mõnikord see häirib isegi väga, sest neil on vist arvamus, et meile meeldivad kõik need asjad mis nad toredalt välja on mõelnud :) Aga mulle meeldiks siiski rohkem, kui nad minu käest ka küsiksid arvamust. 
Ma ostsin omale ühe saksa keelse ajakirja, selline lihtne lugemine, üks mu raamat millega ma saksa keeles kunagi alustasin - selle vastu kaotasin huvi. Aga ajakirjas on artiklid ja neid on lõbusam lugeda :P 
Mu Eesti uudiste appid koguaeg annavad mu telefoni ekraani üleval servas märku, et teile on talv saabunud. Palju õnne teile, minul on ainult külm tuul ja kerged miinus kraadid, maapind ka täitsa roheline veel.
No ikka tuli natuke midagi, mida teile öelda tahtsin, aga nüüd saate rahulikult pilte vaadata ;)





Minu kunstiteos


Mingi floristi juures käisime jõuluasju tegemas


Meie jõulupuu


Vabatund, midagi polnud teha


Jõulukaunistused - jah, see ei ole veel kõik


Tüüpilised Saksa jõuluasjad -
 muide see üks väike pidavat 400 eurot maksma


Keegi vähemalt tunneb ennast mõnusalt


Minul ka töökoda avatud


Minu toas asuv pisike ruum,
kus eelneval pildil nähtud
jõulukaunistused muul ajal hoiustatakse


See pisike puu tõi vastava ilme


Siis kui minu jaoks on toas piisavalt valgust -
selles osas mulle meeldivad jõulud väga


Oma vahest tüütu sõbraga


Armas on ka... vahest


Täna hommikul olin lahke ja võtsin nad endale seltsi


Sõbranna sai 18.sünnaks Porsche

Showtantsu EM


Avatants




Värvilised/rõõmsad hispaanlased




See oli show


Meeste soolo Euroopa meister teie ees - läks Hispaaniasse

Ilusat detsembrikuu algust!
Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar