pühapäev, 3. august 2014

Nüüd on minek

Heihopsti!

Ja ongi aeg käes, sõidan oma elu parimale aastale. Praegu vuran Tallinna poole, imelikku tunnet kõhus ei ole.

Kiirelt ütlen seda, et mu lennuaeg muutus varasemaks, ennem oli 17.00 nüüd 6.35. See väga tore uudis ei olnud, sest eelneval päeval oli suguvõsa kokkutulek. Aga lennust veel, lendan hoopis Taani ja sealt Hamburgi, mitte Berliini. Ja enne pereni jõudmist on mul veel nädal laagrit. Peale seda sõidan rongiga Dresdeni, vist.

Ma ütleksin, et oma elu pakkimine 23 kg piiranguga kohvrisse esimesel korral on võimatu, vähemalt tütarlapsel. Ja ülekaal tuligi, nii käsipagasile kui ka äraantavale pagasile. Aga ma suutsin väljapraakimist teha, 29 kilo asemele tekkis lubatud 23kg ja käsipagasis eemaldasin 2 ülekilo. Enamjaolt tõstsin välja šokolaadi, muu olid riided ja raamatud.

Ma ei tea millal uuesti kirjutada saan, kas vahepeal seal laagris või alles pere juures olles. Igaljuhul tänan teid kõiki heade soovide eest, püüan teid võimalikult palju läbi sotsiaalvõrgustike teavitada erinevatest sündmustest.

Tallinn paistab, aaaa :D hakkab pihta, imelik tunne tekib tasapisi.


Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar