pühapäev, 31. august 2014

Ostsee puhkus

Tere!

Parimat puhkust nädal enne kooli ei oskakski soovida, kui see oli. Sõitsime 475 km ja jõudsime tagasi suvesse, mis kodus juba sügist vihma ja rahega meenutas. Hostisa veel ütles, et võtke dvdsid kaasa, sest kui sajab pole muud teil seal teha kui filme vaadata. Ja meie oma 20-st filmist vaatasime ainult neli, 3 enne magama jäämist ja üks aja sisustamiseks. Ja võite järeldued juba ise teha, tugevat vihma ei sadanud kordagi.
Oma nädala veetsime hostema sõbranna suvilas, mina, Marion, ema ja ema sõbranna tütar. Maja oli väga ilus, õlgkatusega, seest on kaasaegne ja väga mõnus. Jõudsime esmaspäeva õhtupoolikul, sõime naabritega, kes ka tuttavad hostemale isa sünnipäevast jäänud tiramisut, mmm kui hea. Samal õhtul vaatasimegi ühe saksa filmi. Lõbus oli. 


Teisipäeval kui olime endale meelepärasel ajal üles ärganud, hommikusöögi ära söönud, läksime autoga sadamalinna. Pikk promenaad üheltpoolt sadamaga teiselt poolt tänavaga piiratud. Jalutasime alguses promenaadi lõppu, kus oli vaateplatvorm. Läänemeri paistab siit teistsugusena minu meelest, mõne kohapealt on helerohe/sinakad liivalaigud ja paistab nagu oleks kuskil eksootilisemas kohas. Tagasi jalutades käisime ka jalgupidi meres. Mitmedki inimesed ujusid ja olid rannailma nautimas. Minu jaoks oli see vesi üsna mõnus. Kuskil oli kirjas, et õhutemp. 16 ja vesi 17 kraadi. Vett uskusin aga õhutemperatuuri pealt oldi küll mööda pandud. Lõunaks sõime kala restoranis, mis oli maitsev.

ema-sõbranna tütar-õde



Kolmapäeva hommikul võtsin ennast kokku ja käisin jooksmas. Kui teil oleks selline vaatepilt jooksmise ajal, harrastaksite kõik sedasorti liigutamist.

Sel päeval käisime jalgratastega kaugemal ühes linnas, nimelt sellel päeval läbisime jalgratastel 35 kilomeetrit. Jalgrada läks mere äärest, rannikult. Vahepeal tegime jäätise söömise pausi ja sõitsime edasi. 



Linn kuhu jõudsime on turistidele mõeldud, väiksed hotellid, kohvikud, poekesed, rand. Seal sõime kõik ühe koogitüki energia taastamiseks. Ma päris juba muretsen enda pärast, sel nädalal kokku olen söönud rohkem kooki kui liha kindlasti :D Kui olime tagasisõidul käisime lõpus ka ujumas ja siis koju. Õhtust käisime väljas söömas koos naabritega. Siis ma sõin peaaegu oma unistuste toitu. Olete kunagi unistanud, et sinu suured toiduaine-eelistused võiksid ühes toidus kõik koos olla? Mina sõin kanafilee tükikesi kookos-mango-karri kastmes koos riisiga. Mango oli tükkidena mu kastmes. See oli nii hea.


Neljapäeva hommikut alustasin samuti jooksuringiga. Sel päeval oli ilm nagu tellitud meile. Ainult sinine taevas, õrn tuul ja soe õhk. Pakkisime rannalinad kokku ja läksine randa. Terve päev lihtsalt lebotada ja mitte mõelda, et vähem kui nädala pärast ma lähen kooli. Käisin kolm korda vees ja seal sai tükk aega olla, ei olnud nii jah, et kohe vaja tagasi joosta. 


Reedene ilm meile randa minekuks motivatsiooni ei pakkunud, oli pilves ja tuuline. Siis külastasime hoopis Rostocki linna. Meie asusime kuskil 20-25 km Rostockist. Nägime vana ülikooli hoonet ja käisime kirikus, seal oli mingi vana iidne astronoomiline kell, mida kõik hoolega pildistasid. Ma pildistasin orelit, sest kui ma seda nägin tuli mul eelmise aasta muusikatunnid meelde, oli päris huvitava isiksusega õpetaja. Ja tema õpetas mulle, et Saksamaal on kirikutes hästi suured, võimsad ja kõlavad orelid. Kirikust edasi jalutades oli puuvilja turg, minu silmad haatasid ainult ploome. Teisi haarasid muud puuviljad. Mina sain omale neli ploomi nagu soovisin. Sõin kõik kohe ära, täpselt see maitse, mis Eestis mu ploomipuul. Hiljem ostsime juurde ploome. Majja tagasi minnes olime niisama ja mängisime lauamängu.

Laupäeval tulime tagasi, aga enne koju minekut käisime veel onu sünnal Zossenis, kus üle-eelmise nädala veetsin.

Esmaspäeval lähen kooli, ma arvan, et ma pole veel ükski aasta nii ettevalmistamta olnud kui nüüd. Pole kooliks kotti, pinalit, märkmikku, vihikut. Küll jõuab nende asjadega ka tegeleda :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar